Home > Nauczyciele > Nasza kadra > Zespół nauczycieli pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Zespół nauczycieli pomocy psychologiczno-pedagogicznej
SKŁAD
- Kwaśniewska Weronika – lider, terapeuta SI
- Kalinowska Romualda – pedagog
- Owsiukiewicz Julia – pedagog
- Grudzińska Magdalena – psycholog
- Paczesna-Przybyło Małgorzata – terapeuta SI
- Prusiecka Sylwia – rewalidacja
- Belzyt Monika - rewalidacja
- Kowalewska Anita – logopeda
- Świtała Aleksandra – logopeda
- Buczko Aneta – wspomaganie
- Świerczek Anna – wspomaganie
- Mól Katarzyna – wspomaganie
- Czyżykowska Magdalena – wspomaganie
- Meljon Edyta – wspomaganie
- Kamińska-Mikiciuk Beata – wspomaganie
- Kubacka Krystyna – wspomaganie
- Marcinkowska Dorota – wspomaganie
- Matczak Ewa – wspomaganie
- Stasiło Tymoteusz – wspomaganie
INNOWACJE
E-MOC-JA – wzmacnianie poczucia własnej wartości uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Prusiecka Sylwia – uczniowie z SPE
Małpka Muki uczy prawidłowego połykania.
Kowalewska Anita, Świtała Aleksandra – OP, klasy 1
Narysuj siebie, narysuj nożyczki.
Paczesna-Przybyło Małgorzata, Kwaśniewska Weronika – OP
Artyści Poloniści- z literaturą za pan brat.
Mól Katarzyna, Mikucka-Leszczyńska Anna – III a
CELE:
- Opracowanie planu pracy na rok szkolny 2023/2024
- Rozpoznanie potrzeb i możliwości psychofizycznych uczniów.
- Ustalenie form pomocy uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Ustalenie form pomocy uczniom posiadającym orzeczenie PPP.
- Zorganizowanie zajęć rozwijających i wyrównawczych dla uczniów posiadających opinie PPP.
- Zainteresowanie rodziców procesem wspierania dziecka i rozpoznawaniem trudności edukacyjnych, wychowawczych, rozwojowych.
- Studiowanie nowości wydawniczych dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Dzielenie się wiedzą, pomysłami z innymi członkami zespołu.
- Doskonalenie nauczycieli – członków zespołu Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej – uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego, udział w konferencjach, warsztatach szkoleniowych, radach szkoleniowych.
- Rozwiązywanie bieżących potrzeb dotyczących funkcjonowania dziecka w szkole.
- Wspomaganie członków zespołu w razie zaistniałych trudności.
- Współpraca z logopedą, psychologiem, pedagogiem – wymiana obserwacji dotyczących dzieci, kierowanie na badania, pomoc, terapia.
- Współpraca ze środowiskiem lokalnym – udział w przygotowaniu imprez i uroczystości szkolnych – zgodnie z kalendarzem pracy szkoły.
- Realizacja innowacji zgodnie z załącznikiem do planu pracy zespołu.
- Realizacja projektu: Aktywna Tablica
- Podsumowanie rocznej pracy Zespołu Samokształceniowego, przygotowanie sprawozdania, opracowanie wniosków do pracy w kolejnym roku szkolnym.